آموزش کسب درامد اینترنتی

راهنمای خرید بهترین ترازوی دیجیتال


مقیاس حمام oday کارهایی فراتر از این است که فقط وزن شما را به شما بگوید. اکنون بسیاری درصد وزنی را که از چربی به دست می آید تعیین می کنند. برخی از آنها همچنین شاخص توده بدن یا BMI شما را محاسبه می کنند که وزن شما را نسبت به قد اندازه می گیرد. و چندین مقیاس به شما امکان می دهد که تمام اطلاعات را در تلفن هوشمند یا رایانه خود بارگذاری کنید ، بنابراین می توانید تغییرات مربوط به اندازه گیری های بدن را با گذشت زمان پیگیری کرده و در صورت انتخاب ، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تمام مقیاس حمام در Ratings دیجیتال است ، آنالوگ نیست. قبل از اینکه سوار شوید ، بسیاری از آنها نیاز به ضربه زدن به پا دارند. یک مقیاس خورشیدی است ، با خورشید یا نور مصنوعی کار می کند ، بنابراین به هیچ باتری نیاز ندارد. مقیاس های دیگر از باتری های لیتیوم ، AA یا AAA استفاده می کنند و برای طولانی شدن عمر باتری به طور خودکار خاموش می شوند. اکثر آنها همچنین دارای نشانگر کم باتری هستند. تمام مقیاس ها حداقل 330 پوند را تحمل می کنند. برخی می توانند 400 را تحمل کنند.
پیدا کنید که مقیاس حمام کدام یک را اندازه می گیرد
ما آخرین مقیاس ها را برای دقت ، سازگاری و قیمت آزمایش ، ارزیابی و مقایسه می کنیم.
چگونه تست کردیم

برای آزمایش صحت خواندن وزن برای مقیاس ها ، از داوطلبان زن و مرد استفاده کردیم. میزبانان به ترتیب تصادفی بر روی مقیاس آزمایشگاهی کالیبره شده ما و سپس در هر یک از مقیاس های آزمون قدم گذاشتند. برای ارزیابی میزان بازخوانی مداوم ، ما داوطلبانی داشتیم که با وزنه های مختلف از مقیاس ها بالا و پایین می روند.

رتبه بندی مقیاس های چربی بدن پیچیده تر بود. همه آنها چربی بدن راهنمای خرید ترازوی دیجیتال را به همان روش اندازه گیری می كنند: هنگامی كه پا برهنه بر روی پایه های فلزی دستگاه قدم می گذارید ، یك جریان الكتریكی كوچك - كه برای احساس آن خیلی كم است - از یك پایه ، از لگن و پایین پای دیگر عبور می كند. مقاومتي كه جريان الكتريكي با آن روبرو مي شود به نسبت بافت چربي و عضلاني بستگي دارد. بر این اساس ، ترازوها از فرمول های داخلی برای تخمین درصد وزن شما از چربی استفاده می کنند. برای آزمایش صحت مقیاس های چربی بدن ، شش داوطلب - سه مرد و سه زن ، برخی از افراد سنگین تر ، برخی دیگر لاغرتر - را به آزمایشگاه دانشگاه فرستادیم ، و آنها در آنجا به یک ابزار علمی تخم شکل به نام Bod Pod صعود کردند. این دستگاه محکم بسته شده با ضبط دقیق میزان هوایی که بدن هنگام نشستن در داخل بدن از آن خارج می شود ، چربی بدن را تعیین می کند. سپس نتایج را مقایسه کردیم.

آنچه پیدا کردیم
بهترین مقیاس های حمام دقیقاً در عرض 1 یا پوند منفی از 97 تا 100 درصد از زمان بود ، اگرچه یک مقیاس به طور معمول وزن را 6 تا 10 پوند بیش از حد تخمین می زد. حداقل همه در تکرار وزنی که اندازه گیری کرده بودند بسیار خوب بود. اما هیچ یک از مقیاس هایی که آزمایش کردیم برای اندازه گیری چربی بدن دقیق نبود.

http://harajierooz.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 76

rezai8413@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما