آموزش کسب درامد اینترنتی

خرید بهترین پاوربانک ارزان و باکیفیت عالی


پاوربانک چی بخرم؟ سوال بسیار پر تکرار ... راهنمای پاوربانک از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم.
پردازنده های هوشمند تلفن های هوشمند ، نمایشگرهای بزرگ و بزرگ ، جلسات بازی بی پایان و اتصالات اینترنت 4G / 3G در کمترین زمان از باتری تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما انرژی می گیرند و یک باتری خارجی اضافی را به یک ضرورت تبدیل می کنند. پاوربانک همچنین برای پروازهای طولانی ، رفت و آمد طولانی یا به راحتی برای هر یک از مواقعی که باید ساعت ها به تلفن هوشمند ، تبلت یا لپ تاپ خود اعتماد کنید بسیار مفید است.

ما تلاش خود را انجام داده و 5 مورد ضروری یک دقیقه ای را که باید قبل از خرید پاوربانک بدانید به شما ارائه می دهیم.

# 1 ظرفیت بانک قدرت - درک ماهر
قدرت شارژ پاور بانک ها در 1000 ماه (میلی آمپر ساعت) اندازه گیری می شود. ظرفیت باتری تلفن شما و همچنین پاوربانک هر دو در MaH اندازه گیری می شوند. تعداد MaH بیشتر است ، دفعات بیشتری که پاوربانک می تواند تلفن شما را شارژ کند. برای تجزیه و تحلیل دقیق از ظرفیت پاوربانک مورد انتظار شما در دنیای واقعی ، می توانید به راهنمای ما نگاه کنید که ظرفیت پاوربانک را توضیح می دهد. پاوربانک ها با چهار ظرفیت خشن در بازار موجود هستند -

3200-3500 میلی آمپر حدود یک بار شارژ
8 تا 15 دلار
این پاوربانک های فوق العاده قابل حمل هستند که اغلب بسیار کوچک هستند - گاهی اوقات فقط به اندازه یک رژ لب هستند. همچنین بسیار باریک و به راحتی جیب زده می شوند. قیمت بسته به ویژگی ها بین 8 تا 15 دلار است.

اینگونه پاوربانک ها بیشتر یکبار تلفن شما را شارژ می کنند. اگر قصد خرید یک پاوربانک فوق العاده قابل حمل را دارید ، توصیه می کنیم بیشترین ظرفیت را داشته باشید زیرا باتری های تلفن در جدیدترین گوشی ها بزرگتر می شوند و 3500 میلی آمپر ساعت برای برخی از جدیدترین تلفن ها به سختی کافی است.

باریک نه گرد بخرید - پاور بانک های باریک بهتر از ضخیم های گرد هستند زیرا به راحتی در جین و جیب های کاپشن قابل جیب زدن هستند. همچنین می توانید آنها را در همان جیب تلفن هوشمند ذخیره کرده و تلفن خود را در حین شارژ قرار دهید.

برای رایانه های لوحی نیست - چنین پرتابل های فوق العاده حتی به نصف یک رایانه لوحی معمولی شارژ نمی دهند و از این رو فقط برای تلفن های هوشمند باریک و سبک با ظرفیت باتری تا 2500 میلی آمپر مناسب هستند.

پاوربانک های موبایل فوق العاده سبک باریک یک گزینه عالی به عنوان لوازم جانبی فوق سبک برای آیفون 6s سری آیفون 6 و Moto X و همچنین دستگاه های بسیار سبک سامسونگ گلکسی 6 یا 7 است.

5200-6700 میلی آمپر - حدود دو شارژ کامل
این پاوربانک های متوسط ​​حدود دو شارژ پرداخت می کنند و بسته به ویژگی های آنها حدود 10 تا 20 دلار هزینه دارند.

ما توصیه می کنیم بزرگترین پاوربانک های متوسط ​​و با قابلیت شارژ سریع را خریداری کنید.

چنین بسته های باتری خارجی یک شارژ کامل به اکثر تبلت ها می دهد و کوچکترین بانک های مناسب باتری موبایل برای تبلت ها هستند.

 

10،000 - 16،000 mAH - 3-4 بار شارژ کامل

20،000 تا 26800 میلی آمپر - 5-10 شارژ کامل
این پاوربانک های عظیم ممکن است بسیار وسوسه انگیز به نظر برسند اما وزن زیاد باعث شده تا در بسیاری از موقعیت های مسافرت ، پرواز و رفت و آمد مسئولیت داشته باشند. آنها برای کمپینگ ، نگهداری از مسافرت های طولانی مدت با ماشین و به عنوان پشتیبان در خانه در صورت توفان و غیره عالی هستند.

باز هم توصیه می کنیم پاوربانک های بسیار کوچک و باریک خریداری کنید ، اما فقط اگر قصد حمل آنها را در پرواز دارید.

برای اتومبیل ، استفاده اضطراری روش بهتر خرید بزرگترین ظرفیتی است که می توانید در بودجه خود صرف نظر از اندازه خریداری کنید.

توصیه می کنیم اگر قصد خرید پاوربانک های فوق العاده بزرگ بالای 20،000 میلی آمپر را دارید ، پاوربانک را با پورت های USB-C PD یا عملکرد شارژ مستقیم لپ تاپ DC یا عملکرد پریز برق AC و / یا عملکردهای پرش سریع اتومبیل توصیه کنید.

27000 میلی آمپر تا 60000 ماه - 6-20+ هزینه کامل
اینها پاوربانک های سنگین با ظرفیت بالا هستند که بیشتر برای تهیه پشتیبان اضطراری از پشتیبان گیری جریان متناوب و همچنین مسافرت و استفاده از ماشین طراحی شده اند.

http://harajierooz.ir/%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%af-%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c%d9%81-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7/

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 83

دیدگاه های کاربران (0)

rezai8413@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما