آموزش کسب درامد اینترنتی

جدیدترین کد تخفیف های دیجی کالا


ایجاد یکی از بهترین کد تخفیف های جدید دیجی کالا است.

اصلا کد تخفیف برای چی منتشر می شود؟

شما می توانید به مشتریان خود یک مقدار ثابت ، درصد یا تخفیف حمل و نقل روی محصولات ، مجموعه ها یا انواع مختلف فروشگاه خود ارائه دهید. اگر در حال فروش آنلاین هستید ، می توانید تخفیف های خرید X get Y را نیز برای تشویق مشتریان به خرید اقلام ارائه دهید.

همچنین می توانید تاریخ هایی را که کد برای آنها بهترین کد تخفیف های جدید دیجی کالا معتبر است ، تعداد دفعات استفاده از کد ، حداقل مقدار سفارش قبل از استفاده از کد ، و تخفیف محصولات ، مجموعه ها یا انواع مختلف را تعیین کنید. کد تخفیف می تواند برای حداکثر 100 محصول و نوع خاص اعمال شود.

همه برنامه های Shopify شامل کد تخفیف است. برای هر فروشگاه محدودیت 200000000 کد تخفیف منحصر به فرد وجود دارد.

اگر از Shopify POS استفاده می کنید ، مشتریان شما می توانند کدهای تخفیف را در فروشگاه آنلاین شما یا شخصاً استفاده کنند.
توجه داشته باشید

تبلیغات Buy X get Y در حال حاضر فقط برای فروش آنلاین در دسترس است.

پس از تنظیم کدهای تخفیف ، می توانید از جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا گزارش فروش با تخفیف استفاده کنید تا ببینید چند بار از کدهای تخفیف شما استفاده می شود. برای جزئیات بیشتر در مورد گزارش ، به فروش با تخفیف مراجعه کنید.

از طریق مدیر Shopify خود ، به تخفیف ها بروید.

از صفحه تخفیف ها ، روی ایجاد تخفیف کلیک کنید.

در قسمت کد تخفیف ، نام کد تخفیف جدید را وارد کنید (به عنوان مثال ، 15 دکمه گردنبند). برای تولید کد تخفیف تصادفی ، روی ایجاد کد کلیک کنید.
توجه داشته باشید

از استفاده از نویسه های خاص در نام تخفیف خود خودداری کنید تا نام تخفیفان به درستی به آدرس اینترنتی پرداخت فروشگاه اضافه شود.

در بخش انواع ، نوع تخفیفی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید.

در کادر کادر کد تخفیف یک مقدار پولی یا دیجی کالا درصدی برای تخفیف وارد کنید.

در بخش اعمال به موارد زیر ، تخفیف را انتخاب کنید: کل سفارش ، مجموعه های خاص یا محصولات خاص.
توجه داشته باشید

مجموعه ها نمی توانند انواع مختلف محصول را در خود داشته باشند. اگر یک نوع محصول را به مجموعه ای با تخفیف اضافه کنید ، تخفیف برای هر نسخه از محصول اعمال می شود.

اگر تخفیف برای مجموعه ها یا محصولات خاصی اعمال می شود ، از قسمت جستجو یا دکمه مرور برای افزودن آنها به تخفیف استفاده کنید. اگر می خواهید مجموعه یا محصولی را از تخفیف حذف کنید ، سپس X را کلیک کنید تا از لیست حذف شود.

اختیاری: اگر یک کد تخفیف با ارزش ثابت ایجاد می کنید که می تواند برای محصولات یا مجموعه های خاص اعمال شود ، پس می توانید بررسی کنید فقط یک بار در هر سفارش تخفیف اعمال کنید تا مشتری فقط در هر بار سفارش از کد استفاده کند. در غیر این صورت ، تخفیف برای کلیه محصولات واجد شرایط سفارش اعمال می شود.

کد تخفیف دیجی کالا که یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی کشور است خیلی با ارززش است. برای اینک بتوانیم کد تخفیف های جدید دیجی کالا را پیدا کنیم راه های زیادی وجود دارد. برای همین در این مقاله قصد داریم کد ها تخفیف فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را برای شما قرار دهیم.

برای اینکه بدانید چگونه می توانید کد تخفیف های جدید دیجی کالا را پیدا کنید و آن ها را سریع و ساده به دست آورده و در خرید های خود اعمال کنید روی لینک زیر کلیک کنید.

 

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 167

rezai8413@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما