آموزش کسب درامد اینترنتی

خرید هدفون چی بخرم؟


در اینجا در خرید هدفون ، هدف اصلی ما این است که به خواننده کمک کنیم تا محصولی را که برای شما مناسب است پیدا کند. من نمی دانم در یک بررسی چه چیزی را جستجو کنم ، فکر نمی کنم اینگونه باشد ، اما اگر در این موضوع تازه کار هستید ، ممکن است کمی دردسر به نظر برسد. در این حالت ، سعی نکنید چیزی را ایجاد کنید که ابتدا باید بدانید و سپس باید سعی کنید جایی را پیدا کنید که بتوانید مکان های مناسب خود را انتخاب کنید.
انواع هدفون

اول از همه ، ما به این واقعیت افتخار می کنیم که مبتنی بر این واقعیت است که پرونده اصلی یکسان است. شما احتمالاً قبلاً از آنها مطلع بوده اید و اگر اینگونه نیستید ، به خواندن ادامه دهید برخی از روندها و کاستی های هر نوع زنگوله را بررسی کنید تا بتوانید بفهمید کدام یک ممکن است شما را به بهترین شکل آماده کند. توجه به این نکته مهم است که استثنائاتی نیز در این قانون وجود دارد ، با این تفاوت که این مزایا و معایب با هم مرتبط هستند ، اما همه محصولات و هر دسته خاصی نیستند.
هدفون داخل گوش

اولین نوع هدفون نیز کمترین میزان را دارد. می توانید با آنها / دانش آموزان تماس بگیرید و در آخرین مورد ، می توانید با تلفن یا پخش کننده mp3 خود استفاده کنید. برای خرید انواع دیگر موارد زیادی وجود دارد ، اما من می دانم که بزرگترین مزیت زن این است که فقط کمی تجویز می شود.

طرفداران:

قابل حمل ، با توجه به اندازه و وزن آنها ، گوش ها از سه نوع هدفون قابل حمل ترین هستند. در صورت عدم استفاده به راحتی می توانید آنها را در جیب خود جای دهید و اگر زیاد باشد حتی کشیدن آنها به دور گردن نیز مزاحم نیست.

عایق نان. پوسته های پوسته دارای عایق صوتی عالی هستند زیرا مستقیماً در گوش قرار دارند. اگر نمی دانید عایق بندی نان چیست ، این راهنما را بخوانید.

عالی برای آموزش ، این نوع اتصال در حال بازگشت به قابلیت حمل است ، اما یک گام فراتر می رود. هنگامی که در یک دادخواست هستید ، موش ها در یک انتخاب زشت از موش ها قرار می گیرند. افرادی که بیرون می روند مطمئناً از انواع دیگر هدفون استفاده می کنند ، حتی اگر پس از شناختن کوه ها از محبوب ترین ها دور نباشند.

در برابر:

کیفیت صدا ، در بیشتر موارد ، صدا نقطه قوت نقش های گوش به ویژه در انتهای پایین نیست. فنجان های بیشتر و بیشتر می توانند صدا را به دلیل امکان پذیر بودن تولید کنند. سایر برنامه های ارتقا usually معمولاً خیلی بهتر می دانند و دانش آموزان از برنامه های ارتقا دهنده همه جانبه مردان برای ایجاد عامل فراموشکار خود استفاده می کنند.

بسیاری از مارک ها ، انواع و قیمت های مختلف هدفون وجود دارد که یافتن یک هدفون متناسب با سلیقه شما بسیار دشوار است.
ممکن است به روند محبوب سازی هدفون توسط افراد مشهور بی اعتماد باشید ، اما با مرور مشخصات هدفون ، خرید هیچ چیز را آسان نمی کند. مشخصات هدفون پیچیده و پر از جزئیات فنی است و گاهی اوقات به هیچ وجه تأثیر قابل توجهی بر کیفیت صدا ندارد.

در این راهنمای خرید هدست ، تمام جنبه های هدفون را مرور خواهیم کرد و به شما نشان خواهیم داد که ویژگی های اصلی در هدفون به چه معناست و چرا کلیدی هستند یا اصلاً مهم هستند.


هدفون داخل گوش - هدفونی که در گوش قرار می گیرد

هدفون های داخل گوش ، که به عنوان مانیتورهای داخل گوش نیز شناخته می شوند ، مستقیماً در مجرای گوش قرار می گیرند. آنها دو مزیت اصلی فنی دارند. آنها نزدیکتر به لاله گوش قرار می گیرند ، بنابراین می توانند کیفیت صدای عالی ایجاد کنند و ورودی گوش را مسدود کنند ، بنابراین در جلوگیری از ورود صدای خارجی به گوش موثر هستند.

هدفون



هدفون ها می توانند درج هایی با اندازه های مختلف داشته باشند ، بنابراین می توانید مواردی را که متناسب با کانال های گوش شما هستند را به راحتی پیدا کنید. یافتن هدفون مناسب برای دستیابی به بهترین عملکرد ضروری است. استفاده از درج هایی با ابعاد اشتباه بر عایق صدا تأثیر می گذارد و هدفون ها می توانند به راحتی از گوش خارج شوند.

هدفون های داخل گوشی بسیار متحرک هستند ، بنابراین بهترین استفاده را برای استفاده در هنگام حرکت یا در ورزش دارند. اندازه کوچکتر آنها به این معنی است که از نظر عملکرد نمی توان آنها را با مجموعه ای بزرگتر از هدفون مقایسه کرد.



هدفون
هدفون

هدفونی که گوش ها را می پوشاند روی لاله های گوش قرار می گیرد. مانند هدفون های داخل گوش ، آنها صدا را از طریق مجرای گوش هدایت می کنند ، اما تمام سر و صدای خارجی را متوقف نمی کنند ، در عین حال صدا را به افراد اطراف شما منتقل می کنند.

از نظر بسیاری ، این هدفون راحت تر از هدفون داخل یا کانال است و با هدفون های بیش از حد گوش (که در زیر به آنها اشاره می کنیم) تا جایی که می توانند در اطراف گوش گرم نمی شوند. مشکلات می توانند به دلیل فشردن بیش از حد سر ایجاد شوند ، بنابراین در صورت استفاده طولانی مدت می توانند ناراحت کننده باشند. یافتن یک جفت مناسب برای شما مهم است.

هدفون دارای قابلیت های متعادل به صورت کیفیت صدای عالی (برای انواع گران تر) و سطح تحرک خوبی است.



روی گوشواره
روی گوشواره

آنها کل گوش را روی گوشواره یا اطراف آن می پوشانند. اندازه آنها فضا را برای مدلهای هدفون بزرگتر ، با صدای بلندتر و صدای بم بهتر ایجاد می کند. بلندگوها کمی دورتر از گوش قرار دارند ، بنابراین صدای جادارتری نسبت به بلندگوهای معمولی ایجاد می کنند.

این هدفون با پوشاندن گوش باعث ایجاد انزوای نویز عالی می شود ، اما حمل آن به اندازه سایر هدفون ها عملی نیست.

اگرچه این ادعا که این هدفون ها به طور خودکار از انواع دیگر بهتر هستند و کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند ، دیگر معتبر نیست ، اما با این وجود هنوز هم مورد علاقه گروه بزرگی از صدابرداران و کارشناسان صدا قرار دارند.
فنجان های باز و بسته

همچنین با هدفونی (به ویژه هدفونی که گوش ها را می پوشاند) روبرو خواهید شد که به عنوان "باز" ​​یا "بسته" توصیف می شود. این امر در مورد گوشهای خود صدق می کند ، چه پشت آنها بسته باشد یا بسته.

"فنجان های بسته" ایزوگام بهتری را ارائه می دهند و صدایی بلندتر شبیه به هدفون گوش یا کانال ایجاد می کنند. به گفته آئودی ، "شیشه های باز" از صدای پراکندگی بالاتری برخوردار هستند و صدای خارجی بیشتری را منتقل می کنند ، اما صدای آنها طبیعی تر است

https://but-headphone-hr.mystrikingly.com/

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 69

rezai8413@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما