آموزش کسب درامد اینترنتی

نقد و بررسی مدل های مختلف پاوربانک


برای خرید پاوربانک مناسب برای استفاده خود
ملاحظات زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید پاوربانک به آنها فکر کنید - این فقط هزینه نیست ، بلکه تهیه یک مورد مناسب برای استفاده شما است.

پاوربانک قدرت شامل:
پاور بانک چیست پاوربانک چگونه کار خرید پاوربانک می کند نحوه استفاده از پاوربانک نحوه خرید بهترین پاوربانک پاور بانک شارژ بی سیم

پاوربانک ها این روزها بسیار محبوب هستند. آنها راهنمای خرید پاوربانک در هر شکل و اندازه ای وجود دارند و در اینجا واریانس بزرگی در هزینه انواع مختلف وجود دارد.

انتخاب پاوربانک مناسب برای استفاده خاص می تواند دشوار باشد. دانستن اینکه مشخصات مختلف به چه معناست و اینکه آیا در عملکرد شما بر عملکرد تأثیر می گذارد ممکن است بدیهی باشد.
انتخاب انواع پاوربانک

پاوربانک ها به هر شکل و اندازه ای هستند و با تنوع زیادی در اندازه ها ، ظرفیت ها و همچنین انتخاب فناوری باتری نیز وجود دارد. همه این عوامل به این معنی است که هنگام خرید پاوربانک مناسب برای استفاده خاص خود ، نکات مختلفی باید در نظر بگیرید.
راهنمای خرید بهترین پاوربانک

در هنگام خرید پاوربانک باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. در اینجا نقاط کلیدی انتخاب ما وجود دارد.

ظرفیت های شارژ را مطابقت دهید: یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید یا انتخاب پاوربانک در نظر بگیرید ، ظرفیت مورد نیاز است. به آنچه باید شارژ شود فکر کنید زیرا یک تبلت بیش از تلفن هوشمند و غیره مصرف می کند. همچنین برخی از تلفن های هوشمند شارژ بیشتری نسبت به بقیه دارند. برای اطلاعات بیشتر به مشخصات گوشی هوشمند خود نگاهی بیندازید. ظرفیت باتری در زیر باتری داده می شود.

شارژ با میلی آمپر اندازه گیری می شود. این یعنی میلی آمپر ساعت. بنابراین یک باتری هزار میلی آمپری 1000 میلی آمپر ساعت را تأمین می کند ، یعنی 1 A به مدت یک ساعت. ظرفیت تلفن های قدیمی احتمالاً کمتر از 1000 میلی آمپر ساعت است ، اما تلفن های مدرن می توانند تا 3000 میلی آمپر ساعت باشند. به عنوان مثال یک iPhoneX دارای ظرفیت باتری 2716 میلی آمپر ساعت و غیره است.

برای تأمین شارژ کامل ، ظرفیت پاوربانک باید کمی بیشتر از دستگاه مورد شارژ باشد - همیشه بهتر است کمی اضافی داشته باشید تا مطمئن شوید دستگاه شارژ کامل می شود.

شایان ذکر است که باتری های تبلت دارای باتری های بسیار بزرگتری هستند ، بنابراین اگر بخواهید یک رایانه لوحی را شارژ کنید ، به یک پاوربانک بزرگتر نیاز خواهید داشت.
جریان شارژ خروجی پاور بانک: هنگام خرید پاوربانک ، مهم است که در مورد نرخ شارژ آن نیز فکر کنید. این زمان شارژ را تحت تأثیر قرار می دهد.

می توانید از شارژرهای ارائه شده در دستگاه ، ایده مورد نیاز را به دست آورید. بسیاری از دستگاه های کوچک USB فقط انتظار شارژ حدود نیم آمپر ، تلفن ها ممکن است حدود آمپر و تبلت ها حدود 2.5 آمپر باشد.

اگر هر چیزی دارای قابلیت شارژ سریع باشد ، جریان بیشتری خواهد داشت ، احتمالاً 3 آمپر. با دستگاه های بیشتری که این قابلیت را دارند ، قابل توجه است.

به طور معمول پاوربانک ها می گویند که چه جریانی را می توانند تأمین کنند. هرچه حداکثر جریانی که می تواند تأمین کند ، مدت بیشتری طول می کشد تا دستگاه شارژ شود. برخی از پاوربانک های بزرگتر دارای چندین خروجی هستند و هر خروجی مشخص و اغلب در پاوربانک نوشته می شود. اما توجه داشته باشید که اگر دستگاهی چندین خروجی داشته باشد ، ممکن است نتواند حداکثر جریان را به طور همزمان به همه خروجی ها برساند.

بنابراین اگر می خواهید زمان شارژ سریع داشته باشید ، یک پاوربانک با جریان خروجی بالا بخرید. اگر تلفن یا دستگاه نمی تواند حداکثر جریان را مصرف کند ، نگران نباشید ، فقط آنچه را که از پس آن برمی آید را می گیرد.
تعداد پورت ها: پاوربانک های اولیه فقط دارای یک پورت خروجی منفرد بودند ، اما با توجه به اینکه مردم بیشتر و بیشتر از آنها استفاده می کنند و می خواهند چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند ، بسیاری از پاوربانک های بزرگتر دارای دو پورت و گاهی اوقات بیشتر هستند. فقط بررسی کنید که قابلیت های جریان خروجی برای هر پورت - آیا آنها کافی هستند؟ همچنین به یاد داشته باشید که اگر چندین دستگاه به طور همزمان شارژ شوند ، پاوربانک ممکن است حداکثر جریان را به هر پورت ندهد ، ممکن است یک خروجی حداکثر جریان کلی وجود داشته باشد که بین خروجی ها تقسیم می شود و باعث کند شدن شارژ دستگاه ها می شود.
اندازه و وزن: اندازه و وزن هنگام خرید پاوربانک از اهمیت زیادی برخوردار است ، خصوصاً اگر قصد استفاده از آن را هنگام مسافرت دارید. هرچه ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد ، بزرگتر و سنگین تر خواهد بود.
لیتیوم یون در مقابل پلیمر لیتیوم: دو فناوری اصلی باتری برای پاوربانک ها وجود دارد: لیتیوم یون و پلیمر لیتیوم. اگرچه از بسیاری جهات بسیار شبیه به هم است ، اما چند تفاوت جزئی وجود دارد. یون لیتیوم چگالی توان بالای آنها ، کمبود اثر حافظه (وقتی شارژ باتری ها با گذشت زمان سخت تر می شود) و هزینه آنها به طور قابل توجهی کمتر از پلیمر لیتیوم است. باتری های لیتیوم-پلیمر به طور کلی از مقاومت و انعطاف بیشتری برخوردار هستند ، مخصوصاً وقتی که به اندازه و شکل ساخت آنها می رسد و دوام بیشتری دارند. آنها همچنین سبک هستند ، مشخصات آنها بسیار کم است و کمتر در معرض نشت الکترولیت هستند.

برخی مشخصات پاوربانک بیان می کند که آیا آنها یون لیتیوم هستند یا لیتیوم پلیمر ، اما نه همه.
اتصالات rging: اگرچه خروجی پاوربانک ها تقریباً به طور جهانی یک USB Type A است - اتصال بزرگ USB که برای ارتباط با شارژرهای USB ، درایو های حافظه فلش و غیره استفاده می شود ، کانکتور مورد استفاده برای شارژ پاور بانک متفاوت است.
اتصالات معمولی برای یک پاوربانک
اتصالات معمولی برای یک پاوربانک
به طور معمول این یک میکرو USB است و گاهی اوقات یک مینی USB نیز هست ، اما برخی از آنها اخیراً یک رابط رعد و برق را در خود جای داده اند بنابراین می توان آن را توسط یک شارژر اپل ، با یک لامپ اپل شارژ کرد ، و تعداد لیدهای مختلف مورد نیاز را کاهش می دهد.
نحوه شارژ پاور بانک: لازم به یادآوری است که باید خود پاور بانک را شارژ کنید. هرچه ظرفیت بیشتر باشد مدت زمان بیشتری نیز صرف خواهد شد. اگر فقط یک شارژر 1 آمپری داشته باشید و پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد ، شارژ آن پنج ساعت طول خواهد کشید - کمی بیشتر بیشتر زیرا تمام شارژ ورودی به پاوربانک به شارژ ذخیره شده تبدیل نمی شود ، ضریب کارایی احتمالاً 80٪ یا بیشتر ، بنابراین بیشتر طول خواهد کشید.
سرنخ: هنگام خرید پاوربانک ، سرنخ را فراموش نکنید. همه پاوربانک ها چه برای شارژ دستگاه ها از پاوربانک و چه برای شارژ خود پاوربانک دارای لید نیستند. به خصوص بانک های قدرت بودجه ممکن است با فرض اینکه خودتان تهیه می کنید ، سرنخ نداشته باشند.

نور اضافه شده: برخی از پاوربانک ها دارای نوری هستند که به واحد اضافه می شود. این اغلب بعد از فشار دادن یک یا دو دکمه روشن / خاموش روشن می شود و بر این اساس می توان از آن به عنوان مشعلی استفاده کرد که یک باتری عظیم در پشت آن قرار دارد. اینکه آیا شما به این مرکز نیاز دارید یا خیر ، انتخاب شخصی است.

یک کلمه اخطار هنگام استفاده از پاوربانک های بزرگ در پروازها. با توجه به سطح چگالی توان بسیار بالا ، و مواردی که در مورد نوع خاصی از تلفن همراه ناشی از مشکلات باتری لیتیوم آن تجربه شده است ، برخی از شرکت های هواپیمایی کاملا هوشیار هستند و فقط تعداد و اندازه مشخصی از باتری های لیتیوم را مصرف می کنند ، از جمله پاور بانک ها. بنابراین هنگام سفر به پاوربانک های بسیار بزرگ ، مراقب باشید.

پاوربانک ها به ویژه اگر از تبلت گوشی هوشمند یا دستگاه دیگری زیاد استفاده می کنید ، موارد بسیار مفیدی برای داشتن آنها است. همیشه نمی توان به منبع تغذیه برای شارژ از شبکه رفت ، بنابراین داشتن یک پاوربانک قابل حمل یک راه حل ایده آل است. از آنجا که تعداد زیادی پاوربانک در بازار وجود دارد ، درک موضوعات مفید است بنابراین می توانید بهترین پاوربانک را برای برنامه خود خریداری کنید.

 

  انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 75

rezai8413@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما