آموزش کسب درامد اینترنتی

چیز هایی که در مورد خرید بهترین هدفون نمی دانید!


آیا به دنبال خرید هدفون جدید هستید؟

اگر می خواهید بیشترین بهره را از این راهنما ببرید ، چرا که بیشترین بهره را از آن نمی گیرید. اگر انواع دیگر دستگاه های الکترونیکی مانند هدست را پیکربندی کرده باشید ، می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. در همان اوایل می توانم بگویم که من یک سایبر هستم تا بتوانم تقریباً آنچه را که شخص به طور خاص می خواهد هدست داشته باشد شناسایی کند و سپس مدلی را پیدا کند که با این نیازها مطابقت داشته باشد.

هدست برای روزها و روزهای خواب ، و همه چیز برای فرمول باریک مناسب است. به عنوان مثال ، اگر دوست دارید تا اواخر شب بازی های ویدیویی را روی Playstation 3 ، Xbox یا روی رایانه خود انجام دهید ، بدون شک همسایگان از دریافت هدست سپاسگزار خواهند بود. این یک هدست تولید انبوه است که علامت گذاری شده است ، که برای iPod ها و سایر دستگاه های پخش MP3 مناسب است و می تواند بهترین موتور جستجو را که سیستم HIFI به آن دسترسی دارد ، به شما ارائه دهد. بیایید نگاهی به چند جنبه از هدست های مختلف بیندازیم و بفهمیم دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید.

توجه: مجموعه کلاسیک هدست های هدست با میکروفون. این اصطلاح به تدریج کمی شسته شده است. این راهنما همچنین شامل یک هدست است که از انواع هدفون های دارای میکروفون و میکروفون پشتیبانی می کند. بنابراین بدون توجه به اینکه به دنبال مجموعه ای از هدفون های دارای میکروفون هستید یا خیر ، می توان از این راهنما استفاده کرد.

برای استفاده بیشتر از هدست های گیمر ، در اینجا بهترین موارد در لیگ آورده شده است:

هدست گیمر

هدست های دیگر:

هدفون
شکل و صورت هدست

امروزه تمایز بین چهار نوع هدست سربار مشخص شده است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. این دقیقاً اوست ، در مورد تنظیمات خاص کاربر که قبلاً ذکر شد ، بیان شده است. بیایید انواع هدست ها و مزایا و معایب آنها را مرور کنیم:
هدست هدفون (هدفون داخل گوشی)

هدفون Airbnb کوچکترین نوع هدست روی برچسب است و دارای یک هدفون مناسب و همچنین موارد زیر است ، از جمله iPod ها و سایر پخش کننده های mp3. مزیت گوش پاک کن ها بدون شک اندازه جمع و جور آنهاست که باعث می شود در مقایسه با سایر هدست ها به راحتی در جیب شما بمانند. در ترافیک و ترافیک می توان انزوای زیادی ایجاد کرد و در جاده نیست. اگر به جای هدست میکروفون دارید ، می توان آن را توسط هدست تنظیم و در محل نگه داشت.

عیب هدست های گوش این است که کیفیت صدا معمولاً از هدست های بزرگتر با همان قیمت بدتر است. به خصوص فرکانس های باس می توانند تار باشند. بنابراین معمولاً نباید انتخاب گوشی را به دلیل کیفیت صدای آن بلکه به دلیل شکل عملی آن انجام داد. بعلاوه ، برخی از کاربران به دلیل فرم داخل گوش ، پوشیدن گوشهای پلاستیکی را برای مدت طولانی راحت نمی دانند. بنابراین برای بعضی ها یک شب را جلوی رایانه یا کنسول به من قرض نمی دهند ، اما شاید شاید برای لذت بردن از موسیقی خوب در اتوبوس یا فیلم در رایانه ای که من با هم دارم.

در گوشی
هدفون گوش

این "تلفن ها" روی تلفن هستند و برخلاف هدفون های بسته خیلی بسته نمی شوند. مزیت این امر به ویژه این است که هدست های روی گوش برای بسیاری از راحت ترین نوع هدفون ها خواهند بود زیرا در استفاده طولانی مدت به همان اندازه که هدفون های بسته گرم نمی شوند ، گرم نمی شوند.

این هدست روی گوش از طیف گسترده ای از گزینه های ذخیره سازی برای سایر مدل ها برخوردار است. این می تواند هم یک مزیت باشد و هم یک ضرر. به عنوان مثال اگر در یک دفتر کار می کنید ، همچنان می توانید آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد را بشنوید. این سگ برعکس نیز هست. بنابراین جهان خارج قادر به شنیدن این خواهد بود که آیا این موتزارت است یا شو-بی-دوآ بازی می کند ، یا اینکه شوهر مشتری در وسیله نقلیه خوشحال است یا عصبانی است. این مزیت این است که هدست های گوش کاملاً مناسب برای مثال محیط مطب مورد نظر هستند ، جایی که شما برای برقراری ارتباط با دنیای خارج نیاز مضاعفی دارید.

کیفیت صدای هدفون های روی گوش هنگام خرید هدفون بسته معمولاً ضعیف تر است. اگر شنونده مشتاق هستید ، فقط به موسیقی گوش دهید و تلفن های همراه از بهترین گزینه هستند.

هر بار که از میکروفن استفاده می کنید ، به عنوان مثال در اسکایپ با خانواده و دوستانتان ، گوشی هایی که میکروفون روی کابل نصب کرده اند فقط با میکروفون استاندارد ارائه می شوند.

روی گوشی
هدفون بسته

اگر بهترین تجربه صدا را می خواهید ، معمولاً باید بلند شوید و یک سری هدفون بسته را بگیرید. سپس شما نیز برای پول خود مقدار زیادی دریافت خواهید کرد. مجموعه کلاسیک هدفون بسته بیشتر برای مصارف خانگی استفاده شده است. در خطاهای اخیر ، بسیاری از سگ ها نیز تلفن های بسته ماشین خود را در اتوبوس و محل کار با خود حمل کرده اند. انزوا و محافظت از جهان خارج با هدفون های بسته می تواند خوب باشد. با این حال ، باید توجه داشته باشید که در ترافیک و موارد دیگر توجه بیشتری داشته باشید.

همچنین از ضد صدا بودن بی نظیری برخوردار است که باعث می شود هدفون های بسته با وجود گزینه های دیگر مورد پسند بسیاری باشد. تصویر صدا واضح است و اگر دوست دارید موسیقی با صدای بلند بشنوید ، بدون شک هدفون بسته بهترین راه حل است. کیسه هوا و هدفون گوشآنهایی که اغلب شما را مجبور می کنند خیلی بالاتر پیچ بزنید تا همان تجربه بلند صدای موسیقی را بدست آورید.

عیب اصلی هدفون بسته بدون شک اندازه آنهاست که برای قرار گرفتن در کیف می تواند دست و پا گیر باشد. در عین حال ، با استفاده طولانی مدت ، می توانید گوش های خود را به خوبی و کاملاً گرم کنید. علاوه بر این ، در صورت استفاده از عینک یا گوشواره یا مدل موهای خاص ، شکل این نوع هدفون می تواند دست و پا گیر باشد.

هدست های بسته (Earcup)
هدفون بی سیم

آخرین مورد اضافه شده به هدفون ، مدل های بی سیم است. مزیت اینها البته افزایش تحرک است که خصوصاً در آپارتمانهایی با دیوارهای نازک یا در حال فرار مناسب است. اگر مثلاً هنگام جاروبرقی یا پخت و پز ، موسیقی با صدای بلند را دوست دارید ، قطعاً مجموعه ای از هدفون بی سیم قابل تأمل است.

امروزه بیشتر هدفون های بی سیم موجود در بازار از بلوتوث برای انتقال صدا استفاده می کنند. باید توجه داشته باشید که این امر به فشرده سازی صدایی نیاز دارد که گوش های ظریف ممکن است ناامیدکننده باشد. بنابراین باید در نظر گرفت که آیا مزیت افزایش تحرک در مقایسه با کیفیت صدای کمی ضعیف تر و البته کمی گران تر برچسب ارزش آن را دارد. با این حال ، قیمت ها در حال کاهش هستند و امروز می توانید هدفون های بی سیم خوبی را با قیمت هایی تهیه کنید که بودجه را کاملاً خنثی نمی کند.

نکته دیگری که باید در انتخاب هدست بلوتوث از آن آگاه باشید این است که وقتی باتری ها صاف هستند ، موسیقی متوقف می شود. در عین حال ، شما فقط می توانید از هدست بلوتوث خود با پخش کننده هایی که از قالب پشتیبانی می کنند استفاده کنید. اگر هنوز از سیستم راه دور قدیمی خود استفاده می کنید ، این هدفون نوع دیگری از هدفون است که باید آن را در دست بگیرید.

هدست های بی سیم
ملاحظات بیشتر

علاوه بر در نظر گرفتن اینکه به چه نوع هدستی نیاز دارید ، باید به ویژگی هایی که از هدفون خود نیاز دارید نیز توجه کنید. در زیر می توانید لیستی از برخی از ویژگی هایی را که هدست های مختلف می توانند داشته باشند ، پیدا کنید. برخی از ویژگی ها برای انواع خاصی از هدست ها اختصاص داده شده است ، در حالی که برخی دیگر جهانی هستند و ممکن است فقط به کمی اضافی برای هدست شما نیاز داشته باشند.
اصطبل

اگر در هدست خود بسیار باس دارید ، ابتدا باید از مدل گوش محافظت کنید. اگرچه برخی از مدل های پیشرفته به چیزی نزدیک می شوند که می تواند "باس خوب" باشد ، اگر هدفون های بسته و بزرگتر را انتخاب کنید ، معمولاً بهترین صدا را خواهید داشت. به طور کلی ، یک هدست هرگز همان تجربه باس را که در خانه با سیستم می گیرید ، نخواهد داد ، اما خوشبختانه افراد کمتری می توانند این کار را انجام دهند.
هدفون بسته یا باز

همانطور که قبلاً ذکر شد ، هر دو هدفون بسته و منفی موافق و مخالف هستند. اگر به مجموعه ای از هدست ها نیاز دارید ، جایی که صدای کمتری به دنیای خارج برسد ، مجموعه ای از بسته های بسته ترجیح داده می شوند. بنابراین این موارد مخصوصاً برای گوش دادن به خانه ، جایی که فقط خود او و موسیقی ، فیلم یا شخصی که در آن طرف مکالمه اسکایپ است ، مناسب است.

از طرف دیگر ، اگر به اطراف خود نیاز به توجه بیشتری دارید ، به عنوان مثال اگر دوچرخه سواری می کنید ، ورزش می کنید یا مواردی از این دست ، هدست های روی گوش انتخاب خوبی هستند. به راحتی می توانید مدل هایی از این نوع را تهیه کنید ، جایی که کیفیت صدا واقعاً خوب است. در بعضی موارد ، هدفون بسته حتی ممکن است مستقیماً خطرناک باشد ، به عنوان مثال اگر در حال دوچرخه سواری هستید یا در جاده های شلوغ می دوید.
آسایش

اگرچه کیفیت صدا مهم است ، اما قطعاً نباید فراموش کرد که راحتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از کاربران غالباً ساعتها از هدست استفاده می کنند و پس از گذشت این مدت طولانی مجموعه ای از هدفون که متناسب با فرم سر فرد و غیره نیست ، می تواند دردسر بزرگی برای شما ایجاد کند.

نوعی تحریک همراه با هدفون ، گرم گوش است. به خصوص مدل های بزرگ و سنگین می توانند در اینجا مشکل ساز شوند. بنابراین باید در نظر گرفت که آیا مجموعه ای از هدفون های سبک تر که هوا می تواند به گوش برسد ، ترجیح داده می شود.
میکروفون

پاسخ این س ،ال البته به اندازه کافی آسان است. آیا باید از هدست خود برای تماس های ویدیویی و موارد مشابه استفاده کنید؟ پس احتمالاً باید یک هدست با میکروفون را در نظر بگیرید. از طرف دیگر ، اگر فقط از هدست خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید ، میکروفون آزار دهنده خواهد بود. بعضی از مدل ها میکروفون های کوچکی دارند که در کابل قرار دارند. اگر شک دارید که آیا به میکروفون نیاز دارید یا خیر ، می توانید این مدل ها را انتخاب کنید.

هدست با میکروفون
یک طراحی قوی

یکی از مزایای خرید هدست ، عمر بالقوه آنها است. برخلاف آیفون یا لپ تاپ شما ، که بعد از یک یا دو سال به تدریج "منسوخ" می شوند ، اگر از آنها خوب مراقبت کنید ، برای مدت طولانی دوام خواهند آورد. دقیقاً به همین دلیل ، دلیل خوبی برای انتخاب یک مجموعه قوی از همان ابتدا وجود دارد. مدل های خاص را نمی توان از اینجا شناسایی کرد ، اما به طور کلی اطمینان حاصل کنید که هنگام خرید هدست کیفیت را در ذهن داشته باشید. اگر هدستی را که در نظر دارید ، به عنوان مثال لولاهای تاشو ، باید کیفیت اینها را با دقت بررسی کنید تا ببینید آیا به نظر می رسد چیزی که بتواندn برای مدت زمان طولانی تر ادامه می یابد ، یا اینکه آیا یک سوتین پلاستیکی است ، که در بهترین حالت یک ماه طول می کشد. در اینجا معمولاً می توانید مدل های کمی گران تری را انتخاب کنید که اغلب از مواد و طرح های بهتری ساخته می شوند. با این حال ، این یک قاعده ثابت نیست. بهترین کار این است که از شهود و عقل سلیم خود استفاده کنید.

هدست های با دوام فوق العاده

هدست های گیمر با میکروفون
طول کابل

استفاده از هدست با کابل کوتاه یا بلند تا چه اندازه بستگی به این دارد که قصد استفاده از آن را دارید. اگر می خواهید هنگام گوش دادن به موسیقی پخش کننده خود را در کوله پشتی یا جیب شلوار خود قرار دهید ، این به مقدار مشخصی کابل نیاز دارد. از طرف دیگر ، اگر بازیکن خود را به دور گردن یا دور بازوی خود داشته باشید ، می توانید با هزینه کمتری تسویه حساب کنید. اگر هدست رویایی خود را پیدا کرده اید ، اگر کابل کمی طولانی است - یا کوتاه ، ناامید نشوید. برای هر دو مشکل راه حل های خوبی وجود دارد که به صورت کابل های کششی ، بسته بندی کابل و موارد مشابه است.

کابل فرمت برای هدفون
آخرین ملاحظات

در هنگام خرید مجموعه ای از هدفون باید به مواردی توجه کرد. کدام نوع بهترین نیاز شما را دارد؟ کدام مدل ویژگی های مورد نیاز من را دارد؟

اگر این کار را قبل از خرید احتمالی انجام دهید ، مطمئناً از هدست خود بیشتر بهره خواهید برد. بازار بیش از هر زمان دیگری مملو از هدست های خنک است ، که به وضوح یکی از مزایای بسیاری از افراد است که این روزها با iPod و تلفن های هوشمند به موسیقی گوش می دهند. این حداقل منجر به کاهش قیمت نشده است ، به این معنی که هیچ دلیلی برای رضایت دادن به یک هدست خوب نیست. با صرف هزینه زیاد ، می توانید هدستی بخرید که هم کاربردی باشد و هم مقرون به صرفه باشد و دقیقاً متناسب با نیازهای شما باشد.

منبع

https://rizy.ir/hf7hn

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 128

rezai8413@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما